Vásárlási Tudnivalók

Üdvözöljük a Cipőweb online webshop oldalán!

Szállítás és fizetés magyarországi címzettek számára


Fizetési módok:


1. Fizetés utánvéttel

2. Fizetés bankártyával  (K&H tájékoztató)
3. Fizetés banki átutalással


                        Adataink banki átutaláshoz:
                        Cégnév: Valcip kft.
                        Cím: 6200 Kiskőrös Petőfi S. u. 8.fsz3.
                        Számlavezető bank: K&H


                        Forint bankszámlaszámunk:  10201006-50166208



A szállítási díjat csak 15000.-Ft alatti vásárlásra számítunk fel, amely bármelyik fizetési mód esetén egységesen 1000 Ft

A fizetési módot a megrendelési adatlap kitöltése után választhatja ki.


Vásárlás menete:


Válassza ki az Önnek tetsző termékeket, majd tegye a kosárba, a "MEGVESZEM" gomb megnyomásával.
Ezután töltse ki figyelmesen a megrendelési adatlapot, utána pedig válassza ki a fizetés módját, majd kattintson a "TOVÁBB A MEGRENDELŐLAPRA" gombra a lap alján.

Az Öntől kapott e-mail címre küldünk egy értesítést, mellyel igazoljuk a megrendelés beérkeztét.
Megrendelések feldolgozása: munkanapokon
Előfordulhat, hogy a rendelt termék a megrendelés előtt vagy alatt elfogyott valamelyik üzletünkben, ebben az esetben e-mail-ben, vagy telefonon jelezzük Önnek , hogy nem tudjuk teljesíteni a megrendelését.


Csomagjainkat a DPD Hungária, ill. MPL (Magyar Posta) futárszolgálatával szállítjuk házhoz.

 

 

Általános Szerződési Feltételek

A megrendelés leadásával a vásárló elfogadja az "Általános Szerződési Feltételeket".

 

Szolgáltató (kereskedő)neve: Valcip Kereskedelmi és Szolgáltató Kft (rövid megnevezés : Valcip Kft )

Cégjegyzékszáma: 03-09-109454

Adószáma: 12753138-2-03

Székhelye: 6200. Kiskőrös, Petőfi Sándor út.8. fsz.3.

webáruház címe: cipoweb.hu

E-mail-cím: csuka9900@freemail.hu

 

Webáruházunkban az ár  Ft-ban van megadva és tartalmazza az ÁFÁ-t. 

Nem tartalmazza viszont a  kiszállítás díját. Jelenleg csak  15000.-Ft érték alatti vásárláskor terheli 1000.- Ft-os kiszállítási díj a vásárlót.

15000.-Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás díjtalan,

 

Ha több terméket rendel meg egyszerre és azt mi egyszerre ki is tudjuk szállítani, akkor természetesen csak egyszer kell

kifizetnie az 1000.-Ft-ot.

A megrendelt terméket 3 munkanapon belül postázzuk. A postai átfutással együtt 5 munkanapon belül meg kell érkeznie.

A csomag címzettje a futárnál található mobil terminálon keresztül bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét.

Az utánvétes bankkártyás fizetési igényt nem szükséges előre jelezni vagy megrendelni, hiszen a kijelölt településeken a szolgáltatás a legtöbb futárunknál elérhető.

 

Ha a termék időközben elfogyott értesítjük a vásárlót, hogy sajnálattal elállunk a szerződéstől.

A Magyar Posta futára kétszer kísérli meg kézbesíteni a csomagot. Ha első ízben nem sikerül, akkor elérhetőségek

feltüntetésével egy értesítést hagy az adott címen, így a megrendelőnek lehetősége van  új kiszállítási időpontot

egyeztetni. Második sikertelen kézbesítés után visszaküldi a csomagot  a feladónak.

Sérült csomagot ne vegyen át jegyzőkönyv kitöltése nélkül.

A megrendelő az áru átvételét követő naptól számított 14 napon belűl a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól kormányrendelet értelmében

indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben jelezze szándékát  a webáruház e-mail címére (csuka9900@freemail.hu), ill. töltse ki az Elállási/Felmondási nyilatkozat -ot.

A terméket 6200. Kiskőrös, Petőfi Sándor út.8. fsz.3. címre kell visszaküldeni. A termék visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli. Ha úgy dönt, hogy nem kéri az árut, kérjük ne használja azt.

Kérjük, ügyeljen a  csomagolás épségére is.

Utánvéttel feladott csomagot nem veszünk át.

.Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek a Valcip Kft 20 napon belül visszautalja az áru vételárát.  Postai úton történő pénz visszafizetés esetén a pénz feladásának költsége a vásárlót terheli.

Reklamáció:

Az ezzel kapcsolatos szabályokat PTK 2013.évi V.tv.,valamint a 19/2014(IV.29) NGM ill. a 45/2014 (II.26.) Korm .rendelet - a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről - tartalmazza,

A szavatossági idótartam 2 év, amely két részre tagozódik:
I. A teljesítést követő 6 hónapon belül felmerült hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba a termékben már az eladáskor benne volt. Amennyiben ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a hiba a vásárlást követően, a vásárló hibájából keletkezett. Ha ezt bizonyítani nem tudja, vagy nem akarja, a reklamáció jogosnak minősül, s a vevő élhet a szavatossági jogok valamelyikével.
II. A teljesítést követő 7. hónaptól kezdve a 2 éves időtartam végéig a fenti vélelem már nem áll fenn, így amennyiben az eladó nem ért egyet a vevő reklamációjával, a vevőnek kell bizonyítani, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benn volt. Amennyiben ezt bizonyítani tudja, csak akkor élhet a szavatossági jogok valamelyikével.
A szavatossági igények a vevőt két lépcsőben illetik meg:
1.Az első lépcsőben a vevő kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vevő a két lehetőség közül szabadon választhat, kivéve ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne.
2. A szavatossági igények második lépcsőjére, az árleszállításra és az elállásra csak akkor lehet áttérni, ha a kijavításra vagy a kicserélésre a vevőnek nincs joga, vagy azokat az eladó nem vállalja, vagy vállalja ugyan, de azt megfelelő határidőn belül, a vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül nem tudja elvégezni. Az árleszállítás és az elállás közül is szabadon választhat a vevő, azonban jelentéktelen hiba miatt elállást nem igényelhet. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának", az csak a konkrét eset ismeretében, vita esetén szakértő, végső esetben bírósági eljárás igénybevételével dönthető el.
A vevő a választott szavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott kárt azonban köteles az eladónak megtéríteni, kivéve, ha az áttérésre az eladó magatartása adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
A kijavítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A szavatossági idő a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. A javítás költségei a forgalmazót terhelik, törekedni kell arra, hogy  15 napon belül ez megtörténjen. Ha ennyi idő alatt a kijavítás nem megoldható, cserét kell biztosítani, vagy át kell térni a következő szavatossági lépcsőre. Kicserélés vagy elállás esetén a vevőtől a rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkenés megtérítése nem követelhető. Elálláskor a vevő részére a vételárat teljes összegében vissza kell fizetni a szállítási díj nélkül. Ez akkor is érvényes, ha a vevő a vásárláskor nem választott megfelelő méretet és a vételár visszafizetését követeli. Csere esetén a szállítási díjat a vevőnek kell állnia.
A reklamációt a hiba felfedezését követő legrövidebb időn belül kell az eladónak bejelenteni.
Felelősségünk kizárása

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk! A termékoldalon található esetleges műszaki adatok tájékoztató jellegűek, a hivatalos termékleírásért kérjük, látogasson el a termék gyártójának weboldalára. A termékek mellett megjelenített képek illusztrációként szolgálnak, a valóságos termék megjelenésétől némileg eltérhetnek.

A kézbesítéssel a DPD Hungária, ill a Magyar Posta futárszolgálatát bízzuk meg, ezért a feladást követően a kiszállítási időpontra nincs befolyásunk, így ilyet nem tudunk garantálni.

Vevő köteles a kiszállítás/átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni, a sérült csomagolásról pedig átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet felvetetni. Ezt követően tételes hiányokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A szavatossági jogok és kötelezettségek természetesen ettől függetlenek.

Az Eladó nem felelős semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami az oldalainkhoz való csatlakozás miatt következett be. A vásárlás, minden esetben a Vevő felelősségére történik.
Rajtunk kívülálló hibákért - legyen az technikai vagy adatátviteli probléma- felelősséget nem vállalunk. A Vevő felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

Az Eladó nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs.

Tévesen megadott címzési, ill. vevői adatokért (át nem vett csomagért) eladó nem felelős; az ezzel járó esetleges plusz költségek, de mindenekelőtt postaköltség utólag is a Vevőt terhelik.

Vevő és Eladó akként határoznak, hogy a közöttük létrejött szerződésre Magyarország törvényi előírásai az irányadók. A Vevő és az Eladó között létrejött szerződésből eredő bármely jogvita eldöntésére a felek kikötik Bács-Kiskun megyei Bíróság illetékességét.

A megvásárolni kívánt áruról számlát állítunk ki, melyen a vásárló által megadott adatokat tüntetjük fel.

A kiszállításhoz szükséges adatokat (név, cím, telefonszám , e-mail cím )  a szállítást végző DPD Hungáriának, ill. a Magyar Posta Zrt.-nek átadjuk.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat           Vásárlói tájékoztató     (K&H tájékoztató)